Custom inlays mogelijk
Kennis van zaken
Snelle en gratis verzending*
Achteraf betalen*
  Klantenservice? Bel 085 077 33 66 op werkdagen tussen 8:30-17:00

Veelgestelde vragen

1. Kan ik ook een op maat gemaakt interieur voor mijn bestelde koffer krijgen?
Ja, wij maken ook interieurs op maat, voor vrijblijvende informatie mail naar: info@case-interiors.com, of gebruik het offerteformulier.

2. Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Dit kan binnen 14 dagen in de originele verpakking en met de originele factuur, met uitzondering van Zarges kisten. Deze kunnen niet geretourneerd en niet geruild worden.

3. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Een bestelling kan binnen 24 uur worden geannuleerd, betalingen worden teruggestort. Als de bestelling al doorgevoerd is, dan dient u als klant zelf zorg te dragen voor het terugsturen van de bestelde producten.

4. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Een bestelling kan binnen 24 uur gewijzigd worden door eerst de bestelling te annuleren en daarna het juiste artikel te bestellen. Ook hier geldt dat als een bestelling al doorgevoerd is, de klant zelf zorg draagt voor het terugsturen van de foutief bestelde artikelen.

5. Aan welke landen leveren jullie?
Wij leveren vooral in de BeNeLux, andere landen zijn mogelijk na overleg. In sommige gevallen kunnen wij wat betreft de hoogte van verzendkosten en eventuele oorlogsdreiging niet leveren.

6. Hoe bestel ik bij jullie?
Via onze webshop is het eenvoudig een bestelling te plaatsen. Bij het bestellen kan er een account aangemaakt worden, waardoor voor toekomstige bestellingen uw gegevens bekend zijn en een bestelling makkelijker gedaan kan worden.

7. Wat is de leveringstermijn?
Wij streven ernaar om een bestelling zo snel mogelijk te leveren, dit houdt in dat de levertijden maximaal een week betreffen. Mocht het zo zijn dat een levering op zich laat wachten, dan nemen wij contact met u op.

8. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is bij ons niet mogelijk om een bestelling af te halen.

9. Hoe kan ik betalen?
Betalen kan via IDeal, Paypal, Bancontact en Visa/Mastercard. Nieuwe klanten betalen altijd vooraf, als u vaker bij ons besteld is het ook mogelijk om op rekening te betalen.

10. Wanneer is mijn product weer op voorraad?
Als u een product wilt bestellen wat tijdelijk niet op voorraad is, kunt u contact met ons opnemen. Wij houden dan in de gaten wanneer het product weer leverbaar is en zullen dat dan aan u doorgeven.

11. Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?
Wij hebben geen showroom of fysieke winkel.

12. Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelling?
De verschillende merken van koffers hebben ook verschillende garantietermijnen voor productiefouten en aannemelijke gebreken*: GT-line koffers hebben een garantietermijn van 24 maanden. De Peli™ / Peli Air™ / Peli Storm Case™ koffers hebben een levenslange garantie voor de levensduur van de koffers. De HPRC koffers hebben een levenslange garantie voor de levensduur van de koffers. De Explorercases hebben een levenslange garantie voor de levensduur van de koffers. De Max Cases hebben een levenslange garantie voor de levensduur van de koffers. De Zarges kisten hebben een garantietermijn van 10 jaar.
*Wanneer u gaten maakt in de koffer ten behoeve van collectoren etc. vervalt de garantie direct.